Išsivysčiusiose šalyse populiarus, socialines problemas pajėgus spręsti socialinis verslas pamažu populiarėja ir Lietuvoje. Šio naujo verslo modelio pagrindinė ašis – socialinė misija griauna visuomenės stereotipus, kad socialinės problemos gali būti sprendžiamos aukojant, remiant ir teikiant neatlygintiną pagalbą. Priešingai – ne aukojant, o įsigyjant reikalingas prekes iš socialinių verslų prie socialinių problemų sprendimo prisidedama iš esmės.

Sostinės Kaziuko mugėje pirmą kartą pristatytoje „Versli Lietuva“ socialinio verslo prekybos arkoje savo produkcija prekiavę Lietuvos socialinio verslo pradininkai pirkėjams įrodė, kad socialines problemas galima spręsti ne prašant, o užsidirbant tam reikalingas lėšas. Per tris Kaziuko mugės dienas taip pat paaiškėjo ir tai, kokias socialines problemas sprendžiančio socialinio verslo produkcija susilaukia didžiausios paklausos.

Skaityti https://www.verslilietuva.lt/naujienos-1/naujienos/